HTML

α∂яιι.blogja(:

Ide írom a mindennapjaimat.A szokásaimat.A fontos dolgokat.(:

Friss topikok

  • α∂яιι. (törölt): az ^^ (2010.07.20. 15:18) ~ kép.
  • α∂яιι. (törölt): @Sacííí*-*: nagyonjówolt*.* és lesz még nyugi*.* és wááá elmondhatatlanul(L)*.* (2010.02.21. 11:46) Sacinál alvás*.*♥
  • α∂яιι. (törölt): @>Vancsyh: nm*.* szeretés<3 (2010.01.17. 17:45) Akik betöltik életem nagy részét(:

Linkblog

2010.08.07. 23:58 α∂яιι. (törölt)

~

Hellosziasztook(:
Bocsi h eddig nemirtam vagy lustavoltam vagy más okokbol. De most itt vagyok^^ Végre megjavult a gépem msn is mükszik már csak a plus-t kéne valahogy rávarázsolnom..de majd vhogy megoldom. Ma láttam a Tomit*-* a buszvégen[;♥ és tökaranyosvolt(: Meg átjött a Saci meg Szandi.. szarrá áztünk x_x" Porcinkulageci.:'D semmiértelmiség. csak a sok marha fut.. szakadó esőben hóban fagyban de elégrendesen birták=) Elismerés nekik.. mert én tuti nem futnám le.^^ Utálom már a vihart elég volt belőle(N) még sok iis volt..Kedden mehettem volna Párizsba.. de nem mentem.. de suliidőbe megyek^^ és már alig várom(: Voltam Bp-n is igaz nemsokat 2nap.. de akkoris(: Még a nyáron reményeim szerint feljutok egy hétre.. ami nembiztos de remélem(yn)(: Csak lesz belőle vmi^^(: Msn-en mindenki meghalt._. Mivan veletek emberek?:D najo mind1..(: pás.♥

~_ ♥

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://adriienn.blog.hu/api/trackback/id/tr992206503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása