HTML

α∂яιι.blogja(:

Ide írom a mindennapjaimat.A szokásaimat.A fontos dolgokat.(:

Friss topikok

  • α∂яιι. (törölt): az ^^ (2010.07.20. 15:18) ~ kép.
  • α∂яιι. (törölt): @Sacííí*-*: nagyonjówolt*.* és lesz még nyugi*.* és wááá elmondhatatlanul(L)*.* (2010.02.21. 11:46) Sacinál alvás*.*♥
  • α∂яιι. (törölt): @>Vancsyh: nm*.* szeretés<3 (2010.01.17. 17:45) Akik betöltik életem nagy részét(:

Linkblog

2010.07.16. 11:59 α∂яιι. (törölt)

~ vancím a változatosság kedvéért. x_x

sziasztok(:
Szandi rinyált hogy blogoljak mert unatkozik és olvasni akar hát jolwan nesze blogolok.. Igazábol mostanában tökjól elvagyok.. a gépem bemondta az unalmast már a szerelőnél virít és a laptoppal tegnap 8óta szenvedett apu hogy tudjam használni.. Aztán nagynehezen fél1fele odaértem..(: azért kösziapu♥ Ésakkor 2ig nyomultam köbö. mert egyrészt nemtudtam elaludni másrészt álmosvoltam xD. Holnap elvileg Balatonra megyek*o* Mert apunak haverjáék mennek és kérdezték nincs-e kedvem én meg persze örömmel inkább ott mint itthon.. Elv estefelé leszek msn-en aki dumálniakar várjonmeg♥ Ma meg elvileg Sacihoz megyek Eclipse-t nézni*-* The Twilight Saga 3.része.. de nemakarok sirni rajta:\ Na mind1(: Elvileg fogok blogolni holnap ha mindenigaz megint éjjel(: Fuh tegnapinapom nemvolt nagy dolog.. nagyrészben itthon voltam. és meguntam a fészbukot Tibikével xD és elmentem medencézni:O hát faszom én akkorát estem-.-" najolwan sztem ennyi elég is volt^^ pás♥

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://adriienn.blog.hu/api/trackback/id/tr672155283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása