HTML

α∂яιι.blogja(:

Ide írom a mindennapjaimat.A szokásaimat.A fontos dolgokat.(:

Friss topikok

  • α∂яιι. (törölt): az ^^ (2010.07.20. 15:18) ~ kép.
  • α∂яιι. (törölt): @Sacííí*-*: nagyonjówolt*.* és lesz még nyugi*.* és wááá elmondhatatlanul(L)*.* (2010.02.21. 11:46) Sacinál alvás*.*♥
  • α∂яιι. (törölt): @>Vancsyh: nm*.* szeretés<3 (2010.01.17. 17:45) Akik betöltik életem nagy részét(:

Linkblog

2010.07.13. 23:11 α∂яιι. (törölt)

~ kép.


                                                                             S
eljött a bál napja és lecseréltem a csőgatyát és a tornacípőt egy báli
ruhára és egy csíllogó magas sarkúra. Táncoltam egy sráccal, de vége
lett a bálnak...Másnap a suliban szembejön a srác s felismer...néz...azt
mondja szeret...de én mondtam most észreveszel tegnap előtt még azt se
tudtad kivagyok csak a báli ruha és a tűsarok...de én másvagyok nem
tűsarok és báli ruha hanem tornacípő és csőgatya és nem
hercegnő csak egy napra


nemvagyok hercegnő! és nem is leszek az!



2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://adriienn.blog.hu/api/trackback/id/tr552150240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása