HTML

α∂яιι.blogja(:

Ide írom a mindennapjaimat.A szokásaimat.A fontos dolgokat.(:

Friss topikok

  • α∂яιι. (törölt): az ^^ (2010.07.20. 15:18) ~ kép.
  • α∂яιι. (törölt): @Sacííí*-*: nagyonjówolt*.* és lesz még nyugi*.* és wááá elmondhatatlanul(L)*.* (2010.02.21. 11:46) Sacinál alvás*.*♥
  • α∂яιι. (törölt): @>Vancsyh: nm*.* szeretés<3 (2010.01.17. 17:45) Akik betöltik életem nagy részét(:

Linkblog

2010.02.21. 11:39 α∂яιι. (törölt)

Sacinál alvás*.*♥

sziasztook(:

Tegnap Sacinál aludtam*.* kijött Bajra taliztunk és és eláztunk és begöndörödött a hajunk x"D aztán apum nagy nehezen haza esett. De már akkor nem mehettünk át Tb-re-.-" Olyan izék a szülők x"D na mind1:D apu elvitt minket Saciékhoz(:Anyuja még nem volt otthon.. szal beengedtük Suzy-t*.* aztán gép.Beszéltünk Ricsikével:D (nerinyálj.beleirtalak^^) Ott Bencuval ebszéltünk ugyvolt talizunk körforgalomnál.. de mire elkészültünk telefon: Bocsi nem megyek ne induljatok..stb.. szal utána felmentünk és fent gépeztünk..Saci tesojának a gépén x"D nem volt a betűje-.-"de  A sör A bor A pálinka(8)(L) :D jól nyomtuk:"D aztán előszedtem a rajzot amit Bencunak rajzoltam(: irtunk neki egy verset(: aztán majd Saci odaadja neki(: Megnéztük a szilveszteri videókat.. kicsit szar volt Peti hangját ujra hallani de hát kibirtam(: De nagy volt Kivel basznál jobban ....vagy....? x"D szal jót nevettünk magunkon:D Utána még rajzoltam nyuszit*.* jószar lett de sebaj:"D Aztán ki irt ránk? x"D hát a Bodóék-.-" és azok a képet x"D de mind1 az lényegtelen.:D Nagyon jól elvoltunk.. kb olyan fél2 felé nekiálltunk megnézni a Twilight-ot..(L) és olyan fél4 felé vége lett. de addig Sacit vagy 3x keltettem fel x"D na de nem baj:D Aztán hát reggel mikor felkeltem Saci már nagyba msn-ezett mondom b+ mért nem keltettél fel?:D mondja olyan jól aludtam x"D közbe telora keltem el mert anyu hivott xD Jó oké.. közben Geri meg Sscí kibeszélték hogyan alszok x"D nem félreérteni:D sztem nagyon jówolt*.* még sok ilyet*.*
♥♥
 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://adriienn.blog.hu/api/trackback/id/tr531777722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sacííí*-* 2010.02.21. 11:44:36

Hááh*-*
Nagyon jovolt*.*
Jowan na.:D korán keltem szombaton és fáradt voltam:OxD
Igen igen.. gerit nagyon érdekelte h h alszol*-*
Meg kint bajon és mennyit röhögtem*-*
Kurva jo volt(L)
Még ilyet(L)*-*

α∂яιι. (törölt) 2010.02.21. 11:46:30

@Sacííí*-*: nagyonjówolt*.* és lesz még nyugi*.* és wááá elmondhatatlanul(L)*.*
süti beállítások módosítása