HTML

α∂яιι.blogja(:

Ide írom a mindennapjaimat.A szokásaimat.A fontos dolgokat.(:

Friss topikok

  • α∂яιι. (törölt): az ^^ (2010.07.20. 15:18) ~ kép.
  • α∂яιι. (törölt): @Sacííí*-*: nagyonjówolt*.* és lesz még nyugi*.* és wááá elmondhatatlanul(L)*.* (2010.02.21. 11:46) Sacinál alvás*.*♥
  • α∂яιι. (törölt): @>Vancsyh: nm*.* szeretés<3 (2010.01.17. 17:45) Akik betöltik életem nagy részét(:

Linkblog

2010.01.16. 11:07 α∂яιι. (törölt)

Akik betöltik életem nagy részét(:

sziasztok!(:

Dorkaa(: Ő tölti be életem nagy részét:D Best Ł. remélem nagyon sokáig az is marad(: az a jó h egysuliba járunk és igy sokkal könnyebb beszélni(: mindennap ott ülök mellette ésés mindenorán végig csacsogunk*_* annyira♥♥

Nóri(: Őt ovi óta ismerem szóval már jópár éve(: Hát vele töltöttem egy nyarat.. nagyon sok élményünk volt ami közös.. Balaton együtt(: gumitelepi hülyeségek..titkos tengerpartunk(: szal vele telt el a nyaram(: de nemis bánom hisz nagyon jówolt:D Sokat vitáztunk de mindíg kibékültünk.. olyanok vagyunk mint két tesóó(: nagyon szeretem(:

Szandíí(: ő az én macskapöcstesóóm(L) annyira szeretem(: olyan hülye mint én és megértjük egymást(: szal sztem jó barátok vagyunk(: Őt Saciéktól ismerem(: oszt.társak(: és ezért.. de nagyon szeretem őt is(: mpt(Ł)

Sacíí(: Őt Szandiéktól ismerem. Nagyon jóba vagyok vele szeretem tiszta bolond mint én:D és ez sztem jóó^^tópartos hülyeségek:D aztán meg annyi kaland. Bajcity hideg ahw*.* imádom:D ikrem(Ł)

Enikőő(: Egy suliba jártunk ott ismertük meg egymást.. aztán elköltözött=/.. de hát még mindíg jóban vagyunk(: huSíí(L)

Geríí(: Róla sokat lehetne mesélni.. már van 1éve hogy ismerem(: Ő az én lelkitársam(: benne teljes mértékig megbizok(: szal mindent elmondhatok neki(: probál mindíg segiteni bármi gondom van mindíg segit(:  (L)

Dorina(: Őt 13éve ismerem sajnos pár hónapja összevesztünk és azóta nem beszélünk=/ nagyon szeretem és mindíg is ő marad az életemben a legjobb barát. Doddee(L)

Kittu(: Ő az én kittubabym(: én meg a hörcsögpöcke-.- xD Na mind1.. Őt egy közös barátunktól ismerem(: és hát nagyon birom a csajt(: ő a megértő :D szeretlek kittu(:

Hachii(: Őt Sütitől ismerem(: először nem volt vmi jó a viszonyunk de ez mostanára megváltozott(: jófej a csaj szeret rajzolni szal ez közös bennünk(: birom el lehet vele beszélgetni(: (L)

Vanii(: Hát sztem vele nagyon jól meglehet beszélni az ilyen "szerelmes" ügyeket.. véglis bízok benne(:sztem annyira bolond mint én.O.o nade hát olyan is kell a sok hülyeség vele^^  birom jófej(: szeretem(:

Aztán a többiek:D
Evelin.Zsoltii.Zsófi.Tomi.Bodó.Bujci.Gergő.Bence.Zoli.Danii.Sütii.Hachii.Betti.Bernii.
Linda.Krisztián.Ágii.Esztii.Lala.Fanni.Dominik.Árpii.Máté.Peti.Nándi.Patrik.Anikó.Lili.
Gaby.Bandi.Ténkaa.
 

Azthiszem mostmár befejezem(: Szoval az a lényeg h sok barátom van bízok bennük szeretem őket(: És az életemet adnám értük(:
 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://adriienn.blog.hu/api/trackback/id/tr941676424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sacííí*-* 2010.01.16. 11:12:53

Hááh*-* Én rolam külön irtál*-*
Hát igen nem vok olyan nagyszáju h mindent visszamondok.. ink nem mondom példát(:
Köszönöm(L) Én is téged (L) Hülye ikrem ^^

α∂яιι. (törölt) 2010.01.16. 11:15:53

@Sacííí*-*:
külön hát megérdemled*.*
igen ne mondj példát:D de sztem egyre gondolunk..
nm(L) szeretlek(L) hülye ikrem^^

Nessziii. [: 2010.01.17. 17:44:06

köszönnöööm széépen adrii
rólam külön is írtál
xD
szeretéééésss
süti beállítások módosítása