HTML

α∂яιι.blogja(:

Ide írom a mindennapjaimat.A szokásaimat.A fontos dolgokat.(:

Friss topikok

  • α∂яιι. (törölt): az ^^ (2010.07.20. 15:18) ~ kép.
  • α∂яιι. (törölt): @Sacííí*-*: nagyonjówolt*.* és lesz még nyugi*.* és wááá elmondhatatlanul(L)*.* (2010.02.21. 11:46) Sacinál alvás*.*♥
  • α∂яιι. (törölt): @>Vancsyh: nm*.* szeretés<3 (2010.01.17. 17:45) Akik betöltik életem nagy részét(:

Linkblog

2010.07.28. 11:16 α∂яιι. (törölt)

~ fényképezés.

Helloo^^

Tegnapinapom nagyon hosszú volt..:\ sok minden történt.. Előszöris jol kezdődött félbe keltem(Y):) És az már egy jópont(: Mostam hajatis.. kiisvasaltam^^ Anyuék elmentek itthonról szval 2től egyedül voltam(: Mivel itt van unokatesom a héten lassan agyfaszt kapok.. Basszus kitakaritottam a szobám.. és most tökjó(: Aztán szandi hivott..:O
Szandi: Te hol laksz, ugye nem a negyediken?:D Állj ki az ajtóba mert én már ott vagyok
Adri: Elsőn lakok bazdmeg:D kiálltam.. Erre fut le a negyedikről:D mondom anyád..:D
És akkor itt közölte velem h Ő fényképezni fog..:O mondom jolwan.. Kihivtuk Sacit.. és még Ev is csatlakozott hozzánk 7körül(: És akkor már tökjówolt(: Nem ártott h kicsit kiszabaduljak(: Jówolt<3(:
Ma Evvel megyek bicozni Tatára.. úgynézki(:
Csütörtökön: Nóri kihivott mert rég látott(:
Péntek: Saci szülinap.^^
Szval a hétvégét még nemtudom.. de mostmár ugynézki haverok.. ._.' Ma összekéne futnom Viktorral:D régen láttam és hozzájuk meg nincsedvem kimenni.. De aztmondta Tatán lesz ma.:D muhahaa:"D na jólwan^^ BB.^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://adriienn.blog.hu/api/trackback/id/tr502181833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása