HTML

α∂яιι.blogja(:

Ide írom a mindennapjaimat.A szokásaimat.A fontos dolgokat.(:

Friss topikok

  • α∂яιι. (törölt): az ^^ (2010.07.20. 15:18) ~ kép.
  • α∂яιι. (törölt): @Sacííí*-*: nagyonjówolt*.* és lesz még nyugi*.* és wááá elmondhatatlanul(L)*.* (2010.02.21. 11:46) Sacinál alvás*.*♥
  • α∂яιι. (törölt): @>Vancsyh: nm*.* szeretés<3 (2010.01.17. 17:45) Akik betöltik életem nagy részét(:

Linkblog

2010.08.23. 08:57 α∂яιι. (törölt)

~ lassan ennek a nyárnak is vége..

Hellosziasztook(: Hát ennek a nyárnak is lassan vége. Egész nyáron tény hogy nagyon keveset blogoltam de se baj(: Nagyon sok jó pillanatot hordoz magával a nyár új barátokat közös történeteket és tök sok mindent(:
De mivel egyszer mindennek vége ennekis.. Nagyonsok mindenen tulvagyok ezen a nyáron.. Elvesztett azt az embert aki eddig a világot jelentette nekem, De már NEM(: Sokkal boldogabb vagyok és nem siránkozok azon hogy biztos azért nem hív fel mert nem tud avgy mittudomén. Igy a barátaimat sem akasztom ki az örökös "depressziommal" ahogy ők mondanák(: Sőt semmi bajom nincs, mindig akadnak kisebb problémák de l vagyok és most jólérzem magam a bőrömben és a magam körülvevő emberekkel(: És köszönet jár nekik hogy kibírták a szürkenapjaimat. És tök sok embernek köszönettel tartozom de szerintem tudják magukról. Petivel azért remélem hogy barátok maradunk én örülnék neki mert barátnak nagyonbecsülöm(: Csütörtökön az egy év alkalmából sztem fényeslesz;) Szal majd kiderül még kikkel de az ünneplés nem maradhat el♥(: Volt az utobbi időben egy kosármeccsünkis(: Annyira jówolt hogy ujra kosarazhattam, bár igazán nem voltam jó passzba de adta azért(: Azis lesz elv még hétvégén(: Aztán a randizáshát az katasztrofális de csak lesz vki/vmi(: Reménykedünk. csak megin minden nyár végére jönne össze?! Az azért pazar.. Na de nemtudom(: Egyrészt aztsemtudom mit mondjak még.. sok emberről meglett a véleményem a nyár alatt.. Kiről jó kiről nem.. sok kétszinű emberre is szert tettem..:\ De új embereket is megismertem és vannak felejthetetlen napok mondjuk a porcinkulageci. Én csak így emlegetem de igazából porcinkula(: Az nagyonadta és a lerészegedés* na meg mikor részegen szerelmettvallott az a srác. Szegény x"D de jówolt adta a nyár* és egy jó befejezés kéne neki:D Na szal ha olvasod és még a "nyáron" akarsz talit vagy vmit msn-en közöld:D pás♥
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://adriienn.blog.hu/api/trackback/id/tr332240422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása