HTML

α∂яιι.blogja(:

Ide írom a mindennapjaimat.A szokásaimat.A fontos dolgokat.(:

Friss topikok

  • α∂яιι. (törölt): az ^^ (2010.07.20. 15:18) ~ kép.
  • α∂яιι. (törölt): @Sacííí*-*: nagyonjówolt*.* és lesz még nyugi*.* és wááá elmondhatatlanul(L)*.* (2010.02.21. 11:46) Sacinál alvás*.*♥
  • α∂яιι. (törölt): @>Vancsyh: nm*.* szeretés<3 (2010.01.17. 17:45) Akik betöltik életem nagy részét(:

Linkblog

2010.08.19. 23:02 α∂яιι. (törölt)

~ by:Ev.

Ma nem ragadnak el a rímek
Az eszed törte szét a szívem.
Sok hibám volt rájöttem,
De amit te csinálsz az megdöbbent!
Csak szórakozol velem, Rájöttem.
Tudod én szerettelek,
Nem is tudom, hogy képzeltem
Szeretni téged
Nem is volt rossz ötlet
De mikor megtudtam hazudsz,
Rájöttem szeretni sosse fogsz!
Azthittem te más vagy,
Azthittem te jobb vagy,
De rájöttem minden csak hazugság.
A gyomromban a lepkék eltűntek
Velük te is remélem..
Nem akarok többet sírni,
Hanem inkább nevetni..
És arcomon mosollyal elaludni,
Nem pedig sírni és gondolkodni!
Nem akarok gondolkodni..
És főleg nem sírni..
Gondolkozni azon, hogy miért írod, hogy szerettsz
És sírni azért mert tudom, hogy nem szerettsz.
Csak olvasom az xy üzenetet
Amit nekem küldtél régebben
Ahogy olvasom, hogy szeretlek
A könnyem kicsordul és összeesek,
Mert ez hazugság
És amit te írtál az minden csak nem igazság!
by: Ev.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://adriienn.blog.hu/api/trackback/id/tr822234109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása